Muammer Yildiz - magnetni motor

 

 

Samogonilni magnetni motor, ki ga je izumil turk Muammer Yildiz. Demonstracija na Nizozemskem.

Pravijo, da bi moral biti že na prodaj. Če je, bomo kupili enga, da se prepričamo, da ne gre za prevaro.

 

 

 

Noman Shah Afridi from Norway 2

 

 

Zadnja leta je bilo kar nekaj posnetkov na temo motor - generator katera sta vezana tako, da motor poganja generator mehansko, generator pa poganja motor nazaj električno in pri tem ustvarja še presežek električne energije. Sam sem videl več kot pet različnih izvedb, toda tale na spodnjem posnetku je prva, ki vsaj meni izgleda pristna.

S temi vezavami so začeli rusi že pred več kot desetletjem, je kar nekaj električnih shem objavljenih na ruskih FE internetnih straneh na to temo, toda konkretnega dokumentarnega videa do sedaj ni bilo. 

 

 

 

 

 

QEG


QEG - Quantum Energy Generator je bil razvit s strani skupine W.I.T.T.S in praktično sestavljen pri članu skupine Thimothiju Trampu. Čeprav omenjajo kvantno polje, gre po mojem mnenju le za vešč način izkoriščanja resonance. 

Glede na videno v filmu od Thimotya (izvirnega protagonista QEG), prihajam do zaključka, da gre pri QEG za navadno resonanco in ne za nevemkašna kvantna polja, čeprav so kvanti prisotni povsod. Edina razlika je v tem, da je gospodom uspelo narediti prenos, ki dejansko uspe izkoristiti moč resonančnega tokokroga, to pa je nekaj, o čem sanjajo elektro inženirji že od časa Nikole Tesle naprej, torej več kot stoletje. 




V Sloveniji smo replicirali QEG. Zaenkrat nam še ni uspelo dobiti zastonj elektrike. Obstoječi načrti, ki so dani v javnost niso isti, kot je QEG na zgornjem videu. Regulacija je drugačna.
 



Novi dosežki

 

Svet gre dalje in razvoj z njim. Tako je nastalo nekaj novih samogonilnih naparav medtem.

 

 

 

 

 

Joseph Newman

 

Še eden preglašeni izumitelj, inženir in znanstvenik. Ko je Joseph Newman naredil prvi samogonilni generator leta 1969 (leto izdelave ni preverjeno), je v ZDA nastala panika. Poročali so na vseh lokalnih televizijah in prišlo je šest lokalnih inženirjev, da so zadevo preverili. Lokalni inženirji so potrdili Josephova dognanja. Stvar je eksplodirala in vlada je poslala svojih osem inženirjev z nalogo, da dosežek razglasijo za neveljaven. To so tudi storili. Nato je bila na lokalnih televizijah dveletna kampanjia v kateri so skoraj vsak dan govorili, da gre za prevaro. Če se boste potrudili, boste na internetu našli te stare TV posnetke. Zakaj nikoli nismo o tem pri nas ničesar slišali je stvar neke druge oblasti in politike, ki se do danes ni spremenila v naših krajih.

 

 Za dobiti karkoli konkretnega iz te oblike generatorja je potrebna masa. Generator mora biti ogromen, zato ni najbolj praktična aplikacija.

 

Big Eureka

 

Dokaz, da deluje

 

 

Kje je trik delovanja?

 

Vsa zadeva sloni na uporabi akumulatorja. Praznjenje in nato polnjenje akumolatorja preko pogonske tuljave generatorja. Namreč eno od navitij generatorja je motor (pogon), drugo pa generator (odjem). Prvi akumulator je za poganjanje generatorja / motorja, drugi akumulator pa ravno tako. Le, da se prvi akumulator prazni, medtem, ko se drugi akumulator polni v istem procesu. Pravzaprav zaradi zakonov, ki nastopijo pri velikih indukcijah in velikih napetostih, izgleda, da se drugi akumolator polni celo hitreje, kot se prvi prazni. Toda to ni realna polnost akumulatorja, ki bi ga lahko nato uporbili v avtomobilu na enak način, kot tistega, ki je bil napolnjen na klasičen način. Kakorkoli akumulator napolnjen na ta način je uporaben za pogon Newmanovega generatorja. Tako moramo le zamenjavati akumulatorja v določenih časovnih intervalih. To lahko storimo z navadnim preklopnim stikalom.

Generator na zgornjih filmih daje okrog 10 KW zastonj elektrike. Ta generator vpliva na lokalno vreme, zato ga je dobro imeti v kovinskem ohišju.

 

 Pričujoča demonstracija gre nekoliko dalje ali nazaj. Tukaj sta dva navitja. Motorsko in generatorsko. Z generatorskim navitjem se polnijo akumolatorji na klasičen način, kateri potem poganjajo motorsko navitje. Ta način je namenjen za demonstracijo perpetual-mobile stroja ali samogonilnega stroja. V tem primeru ni toliko dodatne energije, kot v zgoraj opisani vezavi.